فروش سری جدید محصولات در ونداهایپر صنایع چوبی روستیک

روش‌های ارسال کالا

روش‌های ارسال کالا

 برای ارسال کالا از طرف فروشگاه آنلاین چند روش مختلف وجود دارد که بسته به فاصله‎ مشتری از انبار اجناس و انتخاب وی برای مدت زمان تحویل سفارش، یکی از این روش ‎ها انتخاب می شود. معمولا اگر فاصله مکانی مشتری از انبار کالا و اجناس کوتاه باشد، برای ارسال کالا از پیک موتوری و یا باربری (بسته به ابعاد جنس) استفاده می شود؛ ولی اگر این مسافت طولانی باشد اجناس به طرق مختلف با توجه به مقصد نهایی برای مشتریان ارسال می شوند. در ادامه به انواع ارسال به مسیرهای طولانی خواهیم پرداخت.

روش‌ های ارسال پستی

 ارسال پستی به صورت پیشتاز یکی از مطمئن ‎ترین راه ها برای ارسال مرسولات است که برای اشیاء قیمتی و یا آسیب پذیر این نوع روش ارسال توصیه می شود. در این روش بسته ‎ها حداکثر تا چهار روز کاری به دست مشتریان می ‎رسند و محاسبه تعرفه ارسال با توجه به مسافت متغیر است. در هر ارسال کدرهگیری برای مشتریان پیامک می‌شود که مشتری روند مرحله به مرحله پست و مامور پست از طریق  رهگیری مرسولات پستی می‌تواند انجام دهد. 

نکته: اکثر کارهای این فروشگاه دکوری بوده و با پست به علت رعایت نکردن اصول اولیه امکان آسیب دیدگی هست ترجیحا ارسال با روش مطمئن و غیرقابل آسیب ارسال می شود.

نکته: در مورد سفارشاتی که ساخت و زمان ساخت در مشخصات کالا درج شده. بعد از آماده سازی و هماهنگی با مشتری کار در سه الی 4 روز کاری ارسال می شود. در غیراین صورت حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

روش ارسال سریع

 در روش ارسال سریع معمولا بسته ها بعد از یک الی دو روز کاری بدست مشتری می ‎رسد و ارسال محصولات توسط انواع سرویس های خدمات پیک موتوری و ارسال کالا انجام می گیرد. مشتریانی که برای تحویل کالای مورد نیازشان عجله دارند، از فروشگاه اینترنتی درخواست می کنند که کالا در اسرع وقت بدستشان برسد و فروشگاه ها می توانند این روش ارسال را به آن ها پیشنهاد دهند و البته که هزینه ی این ارسال سریع نیز بر عهده مشتریست. در مورد سفارشات خاص که طراحی و ساخت دارند این ارسال غیرفعال هست.

سرویس دهندگان ارسال مرسولات

هرکدام از این سرویس دهندگان سرویس های خاصی را ارائه می دهند که بسته به مسافت، وزن کالا، جنس و نوع کالا، داخل کشور بودن یا نبودن مقصد و... خدمات و قیمت مخصوص خودشان را دارند. برخی از این سرویس دهندگان عبارت اند از:

  • الوپیک: این سرویس دهنده برای ارسال های سریع و درون شهری مناسب است.
  • تیپاکس: این سامانه هم ارسال های درون شهری دارد، هم ارسال های بین شهری و هم ارسال های بین المللی
  • کالا رسان چاپار: این سامانه هم ارسال های درون شهری دارد، هم ارسال های بین شهری و هم ارسال های بین المللی
  • اسنپ باکس: این سرویس دهنده برای ارسال های سریع و درون شهری مناسب است.
  • یارباکس: این سامانه برای ارسال کالا از شهری به شهر دیگر مناسب است.
  • و...
  • همچنین شایان ذکر است که بعضا مبلغ ارسال کالا بر اساس وزن بسته تعیین میگردد. سایت هایی که محصولاتی با این ویژگی را میفروشند، این امکان را در سایت قرار دادند که هزینه ارسال بر اساس وزن بسته محاسبه شده و مبلغ کلی قابل پرداخت تعیین گردد.

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.